_________

Hello!
då får jag väl blogga normalt efter som det inte funkar att mobilblogga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Today har vi bakat bullar för hela slanten, tror jag måste baka på iaf en halv liter mjölk till=S
Sen var flängis hit och provsmaka, dom fick godkänt!
Sen är det kakor kvar sen får det fanemej räcka till dopet, tårtorna tänker jag iaf beställa. Nån måtta får det vara.

Åh idag har vi sitt-tränat hela dagen,  Sigge altså jag kan redan sitta, och sen när Daniel kom hem så Vips! han satt hur bra som helst i nån minut=) Mammas duktiga frö.

Systeryrter fyller 20år imorgon=)
Jag ska sno ihop en tårta till henne i helgen, hon ville ha after eight fluff.
Då är den stora frågan... vad ska jag ha på det andra lagret daa???
Vad passar ihop med after eight? några förlag tack!

Nu ska vi titta på den nya serien på 1an (ja jag skrev rätt, det är på kanal 1 och det är inte nyheterna!)
True blood!

I´ll bee back.


fth

Värsta super sittaren=)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Duktigaste killen :)

2009-08-27 @ 08:59:43
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-27 @ 09:26:03
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0