BVC

Nu har vi kommit hem från vårdcetralen, det gick super bra.
Dom tog sprutorna i stereo=) och han vart bara ledsen i typ 4sekunder.

Sigge 25veckor:

8360 gram
70cm
Huvud 45cm

Nu kommer snart Daniel hem=) Han är ledig imorgon eftersom han jobbade hela förra helgen, så man kan nästan säga att det är fredag idag, jihooooooo!
I möra ska vi ta en snabb sväng (!) till kupolen. Måste köpa badbraxor och dop kläder till Sigge. Sen tror jag Daniel måste ha typ en ny skjorta eller nå till dopet, och jag ska ha ett par jeans leggins.
Jag har ett par sen tidigare från wear it men dom åker ner så jag går och drar i dom hela tiden, I hate it!
Några tips vart dom säljer bra, snygga, bekväma och icke neråkande jeans leggins??

Jag är lite kluven till Sigges dopkläder, jag har min gammla dop klänning kvar och den passade ganska bra på Sigge men ska han kanske bara ha skjorta och fin byxor??? aja jag ska fundra lite.

Nu måste jag fylla limpintaget med något.

Tja då!

...
(jag ångrar fortfarande att Daniel lyckades övertala mig att inte skick in denna bild till tidningen....)


Kommentarer
Postat av: Tessa

Mysig bild.. :-)

2009-08-27 @ 14:43:37
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0