FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Just nu är fan allt skit.
Daniel har slutat snusa och är världens lättretligaste människa! Känslig för minsta lilla.
Sigge råkade ramla framåt när han satt på golvet (jag var brevid men han inte ta han) han hade nappen i munnen och råkade rispa sig ytligt i tandköttet så det vart å blöda.
Jag tyckte att det inte var nån fara, han var ledsen i typ 1minut sen var han glad igen. MEN Daniel vart sur och började typ gråta själv! Va fan! Hur fan ska det gå lla andra gånnger Sigge gör sig illa? det är väl en del av barndomen! jag blir så trött, BÖRJA SNUSA IGEN!

Och sen skulle jag ta och sola en sväng hos mamma, Det var ingen tid bokad så jag skrev i mig och skulle gå in. Då var det väl nån där som inte skrivit upp sig!
Så jag bokade en halvtimme senare och gick till mamma en stund. Sen gick jag dit igen och då solade den än!!! då hörde jag att det var två jävlar där inne! Kunde dom inte gjort sig besväret att skriva upp att dom solade när dom ändå gick förbi boknings tavlan??????????????????
IDIOTER

Nu ska daniel åka iväg en sväng på sin nya (töntiga) cross,  han har väl köpt en ny det är därför han slutat snusa!
Äntligen får man vara ifred!!!!!!!!

dfg


Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De hinner ju slå sig en miljard gånger...det lär Daniel se, när han börja gå om inte annat, hiihii...

2009-08-27 @ 21:09:57
Postat av: Emma&Arvid

Låter som att du haft en toppendag ;)..



Ja visst gjorde vi det bra, han är underbar!

Vattnet gick utan att jag drack den där tabasco ingefäraskiten, tur :-)..



Vi fick reservplats på babysimmet så antar att det inte blir nå.. tråkigt!!



Hoppas allt är bra med er annars!

Kram

2009-08-27 @ 23:32:20
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Andréa

Fin blogg! Lust att följa varann på Bloglovin? :)

2009-08-28 @ 10:50:08
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0