Hello. Idag är det tvättdag här. I

7768efcf651203d04070478879048a93.png

Kolla varifrån!

Hello. Idag är det tvättdag här. Inte så super kul att tvätta, men vika och lägga allt på sätt plast tycker jag är kul. Ikväll är det medium kurs:) Sen är det nog uppehåll ett tag till... Vi får se. I går började vi med 5min metoden på Sigge. Det gick väl bra, eller ja han skrek väl i typ 40min innan han somna. Hoppas det går bättre idag. Det var jobbit att höra han skrika allt vad han orka, men peppa peppa så har nog det går bra oxå. Han blir nog förhoppnings vis bättre på att sova på nätterna oxå, han vaknar jämt vid 4-5tiden och vill ha nappen. Aja jag skriver i morgon om hur det går ikväll. Hade'


Kommentarer
Postat av: Åsa & Oskar

Oskar ville bara säga hej till Siggen :)

2009-08-12 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0