im back!

hellu, nu är jag tillbaka. Jag har verkligen inte haft tid att blogga under helgen.

Jaha och vad har hänt da?
Jo Daniel var ju ledg i fredags så då var vi en snabbis till kuplolen och handlade ett alt till Sigges dopkläder och ett par små badbyxor, SÅ söta=)
Sen på kvällningen så fick Sigge övningssova hos mormor och vi var på en liten mysig kräftskiva. Vi och våra kinesika kräftor=)
Ja och på lördagen snode jag snabbt ihop Mallan tårta, det blev geisa fluff och krossade hallon. Det vart en bra kombo med sött och surt. Ovanpå hade jag marsipan ist för mmf, det drog ner söt-sliskighets graden betydligt.
Daniel var och åkte moppe (cross) nästan hela lördagen, så det var väl kul för han....
På kvällen var Sigge hur sur som helst, han är lite kraslig än tror jag.
Söndagen tänkte jag och syrran spendera på auktion i folketspark, men det var så jäkla dåligt med grejjer så vi tänkte åka till tunahästberg, väl på väg dit så for vi förbi bakluckeloppisen i björnhyttan så vi svängde in där.
Där var det intte många backlukor... men jag hittade några gammla tallrikar.
Sen orkade vi inte åka till Tunahästberg så vi åkte till loppisen på hammarbacken ist, och tur var väl det.
Jag fyndade en så jäkla cool biker skunnjacka för 0spänn, den blir perfekt till punkfesten. Och kanske annars oxå.
Så hittade jag en kokums hink för 40kr=) jag sammlar lite på sånt, dom gul-gröna grejjorna.
Så det var en lyckad resa=)

Åh inatt så vaknade Sigge vid halv te och gallskrek! stackarn, jag tror att det är tänderna eller vaccin feber som spökar. eller så drömde han nå kusligt.
Han somnade efter typ en timme brevid mig sen sov han bra resten av natten.

Just nu står han i sin gåstol och gallskriker åt kattfan som står och retar han på lagom avstånd så Sigge inte når han. Elaking!

Today ska vi baka lite mer bullar, sen är det bara kakor kvar!

Jag har funderat lite på vad jag vill ha för sånger på dopet, jag skulle vilja ha "gåsa gåsa klinga" men jag hittar inte noter till den nånstans. Aja kanske tar det gåtfullafoket ist.

Nu ska jag roa bebisen....

Chip å hejsan.

sigge

Puss puss


Kommentarer
Postat av: therese

han är så söt ju hihi=) Har han fått nå tänder än?

Kram

2009-08-31 @ 22:05:51
URL: http://theresehellbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0