Jihooooooo

My gousch!
Full rulle här hemma. Jag bakar utav bara helvete till dopet=)
Hoppas att alla kommer, det är inte så mnga som har OSAt, dom kanske inte vet va det betyder...=)

Igår kväll fick vi svar på att vi kom med på babysim kursen, jiho!
Det ska bli skojsigt, det börjar dagen efter dopet, kl 0900........ Får se om daniel vill häng på, kanske för att kika på andra morsor i bikini... hahaha.

Snart ska vi till finnchrisp Marcus, jag väntar bara på att Fia ska tatuera klart sig.
Jag är skit sigen på att tatuera mig, men jag har ingen aning om vad jag ska göra, skulle vilja skriva Sigge nån stans.
När vi är i Los Angeles så ska vi åka förbi LA Ink, för Fredrik ska försöka få en tid där, kanske ska passa på då=)
Undra om dom ens kan uttala Sigge i Usa???
Hoppas det anras blir det problemo när vi flyttar dit........(en önske dröm)

Usch nu är det snart bara en månad kvar tills vi ska åka! Jag kommer nog bryta ihop på planet.
Och bara för att jag är som jag är så har ja börjat funderat på hur hemskt det skulle vara om planet störtade! då mister han båda päronen och moster och fredrik... Sluta dumma tankar, sluta!

Upptäckte i dag att jag är på tok för blek fet för mitt eget bästa! måste sola fläsket lite och dra i gång dieten igen.
Typiskt bara att jag är så jäkla dålig på att hålla mig från att äta det jag inte får äta, jag har någ världens dåligaste Självdiciplin!

Nu har mina nya glajor kommit btw, pics kommer!

lägger ut en helt random pic, jag tycker själv att det är så tråkigt att läsa en helt bild lös blogg.
dg 
Semester Sigge!

Soo long bitches........=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0