morning

My god, sitter och tittar på the voice och dom visar shakiras senste video "she wolf" Tusan va flexibel hon är da! en annan ha fan problem att böja sig ner och knyta skorna.......

today ska vi till BVC, dax för läkar kontroll och 6månaders sprutan!!!!!!  6MÅNADER! herre jösses va fort det går........

Sen ska vi förbi en snabbis hos fia och Villemo, fia ska låna en plattång av mig.
Villemo bli 1ÅR den 3e september! jag tyckte det var nyss hon va nyföding....

Sen, dagens stors händelse! sYSTER Malin bi 20år idag!
GGGGGGRATTIS!

Nu ska jag leka med Sigge.

Kommentarer
Postat av: Marih

Trevligt att du vill börja följa min blogg och tycker att den är trevlig. Tyvärr lite dåligt med uppdatering nu när man har semester men försöker smita undan iaf :)

2009-08-27 @ 12:15:22
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0