Onsdagg

TRÖTT:COM
Usch va trött jag är idag, jag tänkte slå av alarmet och sova vidare i morse när det ringde vid 7.
Men jag fick väl masa mig ur bädden.
Sigge är helt otroligt jobbig på nätterna nu för tiden. Han snurrar runt som en galning, ena stunden ligger han i mitten på rygg sen på mage och vilar huvudet mot spjälorna.
Och den där förbannade nappen! jag ska fasiken vänja av han den så kanske han sover lite bättre.
Jag tror att jag får skylla mig själv oxå, så fort jag har hört han på natten så har jag varit där och gett nappen eller strykit han på magen etc. Och nu vet han väl inte riktigt hur han ska somna om själv mitt i natten.
Jag får helt enkelt sova med öronproppar i så jag inte hör honom.
MEN på kvällen somnar han skit bra själv!? I går var jag bara in typ 2ggr sen somnade han, thank god for 5min metoden.

Nu sitter jag och väntar på tt han vill sova en stund så jag oxå kan vila.

Jag har att stort problemo, snart  vankas det 30års fest. Och temat är punk! Va fasiken ska jag ha på mig????????
Och vi håller fortfarande på att letar bra 30års present..... Aja det ordnar sig hoppas jag=)

Nu har jag äntlige lagg över några hundratals bilder från kameran
.på huvudet

Cioa så läne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0