Slödag=)

Åh nu är jag här, jag har börjat på detta inlägg ett par ggr nu, men det vart hela tiden grejer som jag var tvungen att ta i tu med men nu är jag här.
Just nu sitter vi och myser med grabben i soffan, han ska snart sova.
Igår tog det 12min innans han somna! toppen=)
Hoppas det går lika bra idag men (kanse bättre=))

Idag har det varigt en hälsa på dag, först var vi in till ludvika och hälsade på Danils mamma och Bertil. Sigges kusiner Melissa och Martin vr där oxå, dom tycker alltid att det är lika kul att träffa Sigge.
Sen var vi hem och la Sigge så han fick sova middag. Då gick vi ut och drog undan lite på gården, fy fabian hur det ser ut här! (kommer till det senare)
Sen när Sigge vaknat  och fåt mat så köpte vi med oss pizza, åkte till grangärde och älsade på Syrran som var hemma i deras lägenhet och målade sovrummet, Super fint blir det. Hus mysig lägenhet som helst=)

Nu till kaos problemet!
Jag blir galen, det är så jäkla mycket skit på gården här så man skäms när nån äntligen kommer och hälsar på.
Ved och skit, sen alla Daniels jobb grejer som han bara laggt av flaket på backen, ca 100 vatten flskor som han oxå hr laggt ur bilen när han städat eller nå! Pucko.
Plus att gräsemattan eller man kanske ska säga ängen, för vi har ingen gräsklippare så den växer som tusan!
Jag kom med förlaget att vi kanse skulle köpa en 1000kr gräsklippare på jula, men det dög inte för Daniel skulle minsan ha en riktig gäsklippare! Men va fan, kan vi inte ha en billig klippare fram till det att vi har råd att köpa nån jäkla värsting. Tydligen så duger ingenting är herren i huset!

Nästa år ska jag iaf ta tag i trädgården, det jusom inte funnits tid till det iår, det kom en liten bebis i våras som behövde all vaken tid. Till våren kan ha ju vara ute och skita ner sig i jorden=)

Och fnu när det bli så fint hos syrran så har jag världens lust att fixa här inne oxå, men vi ska väl göra klart det som vi börjat med först kanske.
Det är så trökigt här för bara att kanske måla om ett rum eller tapetsera om tar flera dagar, det är så stora ytor och går åt så mycket material.
Får kanske greja lite inne i vinter.
Jag ska lägga upp några kort nångång så får ni se hur det ser ut här hemma.

Nu börjar Privileged.

See you soooooon
liten


Sigge, pytteliten=) Usch va dom växer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0