wake up wake up

Japp jag e vaken, kl6 gick jag upp då orkade jag inte mer.
Sigge har gnällt typ 1ggn i kvarten hela natten, nu på morgon kvisten har han bara gallskrikigt, FEBER!!!.
Typiskt, jag tänkte tanken i går kväll att kanske ge han en panodil, men den tanken viftade jag bort, Varför???

Daniel har inte hjälpt till ett skit, han sover jämt som en stock. Jag har smält till han x-antal gånger inatt för han snarkar som ett helt sågverk. Och självklart kommer snarkningen igång precis när Sigge har somnat om.

ÅH Nu låter det som han skiter! aja bajsblöjan kallar.

Chip och hej.


Kommentarer
Postat av: Tessa

ja jag vet inte hur ja hamnade här, satt å klickade runt i massa olika bloggar.. :-)

Nja, jag tappar inte så, utan de går (typ 2cm från hårbotten) pga att blekingen är för stark.. Prova svagare blekning oxå men då lä den ju sitta mycke längre så de sliter lika mycke ändå.. får se hur ja gör me detta hår...

2009-08-28 @ 09:15:14
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0