ÄNTLIGEN

Nu ni!
Jag har tillgång till en dator=) helt otroligt vad handikapad man känner sig utan dator och mobil. Typiskt dagens ungdommar=)

Ni sitter jag i allafall i falun. Kom hit igåt efter en lång sjuktransport genom hela södra dalarna.
Idag ska jag ta bort mina häftklamrar... dom har lovat att det inte gör ont!
Sen får jag antagligen åka hem imorgon=))
Jag har börjat äta fast föda igen, vilket var helt underbart. Även om det var kanske den äkligaste torra köttfärslimpbiten jag någonsin skådat så var det godaste jag ätigt, på länge=)
Jag har inga som helst restriktionen på hur mycket jag får äta och vad jag får äta. Det är jätte skönt, så slipper jag vara mat handikapad resten av livet. Så det är fritt fram med JULMAT!!!!!!

I uppsala var dom jätte bra, skit bra personal och jätte snälla läkare.
Nästa vecka kommer provsvaren på min tumör och körtlar.
Där har dom kollat hur agrissiv cancer det rör sig om och om och isf hur många lymfkörtlar som är drabbade.
Och sen utifrån det svaret så planerar men cellgiftsbehandlingen, hur stark den ska vara och hur länge det behövs.
Jag tänker att jag kan ta den starkaste behandligen, jag har inget emot att tappa håret.
Blir jag frisk av det så var det väl en piss i havet=)

Sigge har jag inte sett på 2veckor idag=(
Det tar typ 2-3 timmar att åka till uppsala så han åkte aldrig med dit. Sen har jag haft ganska mycket problem med smärtlindringen så jag har bara legat och haft ont hela tiden oc varit hög på morfin så dagarna är helt suddiga.
Daniel och Sigge skulle ha kommit idag men Sigge tog svinspruta nr2 igår, så idag hade han 39gradera feber. Men jag ska ju hem i morgon.
FY FAN va jobbit det har varit att vara ifrån han altså, han har ju haft det hur bra som helst och inte saknat mig. Men jag har saknat han som en galning! gråtigt varenda kväll och dag och morgon....

nej nu måste jag ta mig till baka till min avd och få lite lunch. (det tar ett tag att gå när man bara kan ta myrsteg och går som ringaren i nothredahm(felstavat))

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0