Hej hej. Nu lyckas jag smyga iväg

0-62080ddcebbc05b7ddaba1928ca5c47c.png

Kolla varifrån!

Hej hej. Nu lyckas jag smyga iväg ett mms, jag är inte så pigg på att stapla iväg till nån dator än. Operationen gick bra. Dom tog bort hela tumören och några svulna lymfkörtlar runt den. Jag fick halva kvar iaf. Nu ska jag bara vila och läka på jag kan åka hem snart! I nästa vecka ska jag få flytta till falun, det blir skönt att komma lite närmare hem. Nu måste jag nog sova lite. Jag återkommer med lite mer info när jag når en dator. -Emma


Kommentarer
Postat av: Marih

Skönt att få läsa att allt gått bra!

Vilken avdelning ligger du på? När kommer du få åka hem?



Kramar Marie o lilla Amanda som tänker på dig!

2009-12-14 @ 21:45:00
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0