Hellu

Hej.
Nu är jag i Uppsala. My gousch vilket stort sjukhus!
På måndag blir det operation.
Dom tar bort halva min magsäck och möblerar om lite tarmar.
Om allt ser bra ut innuti så är det förmodligen de enda jag behöver. hoppas hoppas hoppas

Lite halvtrökigt här just nu, Daniel och mamma var med hit i går och sov på hotell och åkte idag på förmiddagen. Nu får jag vara själv till söndag kväll! Typiskt att det ska vara så långt hemifrån. men men det ska nog gå bra, jag har bunkrat upp med korsordtidningar=) Sigge boy har haft det hur bra som helst hos farmor, nu i helgen ska han vara hos min mamma så svärmor får vila upp sig lite grann.

Kanske uppdaterar mer i helgen.

Bye bye -Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0