home sweet home!

Ännu ett trökigt bildlöst inlägg=( sorry, men har inte haft tillgång till färska bilder. Det får det bli ändring på!

Nu är jag hemma iaf, helt underbart!
Att åka igenom denna lilla byhåla, in på den oplogade vägen och gå upp för den snöiga trappen in i det kalla huset var helt otroligt skönt. Aldrig har jag saknat mitt stökiga hem så mycket.
Fast en sak saknade jag ganska mycket mer, SIGGE!
Åh va stor han har blivit! Lite blyg var han först, bara satt och tittade med sina stora ögon. Efter en stund var han som vanligt=)
Min underbara son!  Och så stora tänder han fått, och en ny i överkäken.
Fast gå kunde han inte riktigt än, som tur va!=)

Just ja, jag hämtade ut lite medicin på apoteket innans hemfärden.
Notan hamnade på 922:- !
Det var dom julklapparna det!
helvetesjävlaskitsjudom!

Nu ska jag äta något...

ho ho ho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0