mat, jul och skönhetssömn...

Åh, äntligen är julen slut!
Jag förstår varför man bara äter jul mat 1ggn om året, just nu skulle jag hellre hugga av mig mitt högra ben än äta en skinkskiva till.
Fast påsk och midsommar har väl nästan samma mat som julen.....? typiskt!
Vi hat haft en riktigt lungn och skön jul, vi var här hemma och min mamma och mina syskon var här och åt. Daniels pappa och åsa var här och fikade en sväng mitt på dagen, aldeles lagomt med folk.
Sigge fick självklart för mycket julklappar..... bortskämda unge=)
Inte ett dugg intresserad av att öppna dom var han heller, snörena var kul en liten stund sen ville han leka med sina gammla leksaker ist.... Det blir nog roligare nästa jul.

På tal om maten så kunde jag äta precis som vanligt. Det var jätte skönt att känna sig frisk och precis som vanligt. Ikväl är det 3veckor sen jag senast spyde=) riktigt skönt att slippa hobby-bullemin....
Dom hann inte ringa ifrån uppsala före julhelgen. Jag ska ju dit och få provsvaren på tumören och lymfkörtlarna, sen ska dom planera fortsatt behandling. För min del kan dom gärna vänta med att ringa tills början av januari. Jag går gärna lyckligt ovetande under nyår.

Nu är Sigge helt frisk, den fjärde tanden har kommit fram och han är som en helt annan unge. Glad och snäll NÄSTAN hela tiden. Inatt sov han hela natten vaknade inte förens vid 5tiden och ville ha nappen. Plus att han låg i sin egen säng! tack gud!

Nu ska jag försöka göra nån nytta.

Ciao´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0