merry merry x-mas

Heeeeej.
hur går det för er med julbestyren?
Nu är vi iaf klara, julskinkan är nyss klass och provsmakad, den vart underbart god och saftig. Jag har överträffat mig själv. Det braiga är att det är den enda julmaten jag behövt fixa=)
Julklapparna är inköpta och inslagna, och julstädningen får duga. Skönt att kunna slappna ikväll.

Nu sitter vi framför dumburken och glor/spelar på bingolotto, men va fan ska dom snacka så mycket strunt imellan spelen? drygt!
Hoppas vi vinner ett par miljoner, det skulle verkligen behövas nu i dessa bistra tider.
Nu när jag är sjukskriven och Daniel är pappaledig så kommer det verkligen bli knapert.

Vänta nu är det treans bingo=)

Gooooood jul alla i cyberspace=)

Krammmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0