Nervis

Nu börjar jag bli lite nervös inför operationen....
Tänk om don gör fel, tänk om jag inte vaknar, tänk om det visar sig att jag har cancer övrallt i hela kroppen, tänk om dom glömmer något verktyg inuti mig. Nej sluta dumma tankar!

Andra advent idag, jag har inte ens sett en levande adventsljustake iår.
Men fjärde advent måste jag väl vara hemma iaf.
Typiskt att allt detta skulle hända nu innans jul.
Men men alla bestyr och måste behövs inte hinnas med inför jul iår. Jag hinner köpa dom julklapparna jag hinner köpa, jag hinner städa där jag hinner städa och julpyntet blir det som det blir med. Och bara så ni vet, det blir inga julkort iår. Lite tråkigt faktiskt jag som hade tänkt ta nån fin julbild på Sigge och skicka men men, tar det nåsta år ist, kanske till påsk.

Till nyår har jag kallt räknat med att vara fit for fight iallafall. Då är det årets sista maskerad!
Jag kanske inte kan äta det ni andra äter och förmodligen inte dricka alkohol men dit ska jag.
Plus att jag kan städa på natten eller tidigt på morgonen efter som jag inte är fylle trött eller bakis=)
(Är det nån som vill komma på maskerad i hörkshage på nyår som jag inte bjudit, let me know!)

Imorse kräktes jag hur mycket som helst, ren galla! Brun äcklig galla! Det jobbiga med att spy någonting som verkligen är jätte äckligt och ser äckligt ut (nog för att alla spyor är äckliga med denna var det värsta jag varit med om.) är att man spy ännu mer!
Men bara en dag kvar! Sen slipper jag halsbränna, äckliga spyor, sitta och sova, näringsdropp och CANCER!

bye for now.
-Emma

Kommentarer
Postat av: Erica (KUSIN VITAMIN)

Tänk inte sånna tankar! De här klarar du! Så tuff som du är! Tänker på dej <3

2009-12-07 @ 12:58:04
Postat av: Anette O

Hej Emma Pemma

Hoppas att allt gått bra och att de inte hittade mer än det som skulle finnas där inne. Själv blev jag friad idag och det känns SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt.

Jag önskar jag skulle kunna skicka lite energi till dig så du blir bra SNABBT. Men du ska veta att jag tänker på dig 100 ggr per dag. Kraaaaaaaaaaaam Anette

2009-12-08 @ 17:08:32
Postat av: pernilla

Hej Emma! Pernilla (som i Henrik och Pernilla så kanske du vet vem jag är;)är det som skriver:) Kämpa på och det kommer gå finfint! Vet inte om du vet men för två år sen vid den här tiden när jag dessutom hade lilla Malte i magen så blev Henrik sjuk i cancer. Henrik är fullt frisk idag precis som du kommer bli:)) Men det värsta jag varit med om så jag förstår lite iaf vad du/ni går igenom. Skitjobbigt och många dumma tankar som du skriver. Men fokusera på allt bra och viktigt så gott det går. Håller alla tummar vi kan för dig tjejen!!

Kramar

2009-12-15 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0