Nytt år.

Hej hej hallå där.

Nu har jag slagit ner bakdelen i soffan ett tag. Vi har varit och lämnat Sigge hos hans farmor, Daniel ska åka cross idag och jag får inte bära så tungt än så han kunde inte vara hemma med mig.
Men jag tar tag i lite städning och rensning, tänkte jag skulle försöka rensa överallt nu när vi är hemma päron båda två. Jag är sjukskriven till sista mars! Hoppas jag inte behöver vara sjukskriven så länge isf kommer vi nog gå varandra på nervena och separera under 2010....

Jg tror Sigge ska sova hos dom inatt så vi får sova lite, jag vet att jag skrev i förra inlägget att Sigge hade sovit en hel natt. Det var en ENGÅNGS företeelse. Dom senaste nätterna har varigt ett rent helvete. Vi behöver nog sova så vi orkar vara vakna fram till 12snåret och längre på nyårsafton.
Allt till våra maskeradkostmer är väl så gott som klart iaf=)
Ikväll/eftermiddag ska vi ut till lokalen och fixa lite inför festen. Jag får hjälpa till så gott jag kan, usch va dumt allt vart med cancer, operation och tillfrisknande. varför var det tvunget att bli just nu, jag har inte kunnat hjälp till med festen så mycket jag har velat. Jag får ta igen det nästa år ist=

Så här ska jag ocg Daniel se ut;
fds

Coolt=)

Nu ska jag kanske resa på mig.....

ja återkommer nästa år med massa bilder från maskeraden.

Hadet bra och god fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0