Onsdag

Ja som föregående inlägg lyder, så har min lilla Sigge boy varit här och härjjat idag=)
Usch va tiden går fort, nu får han inte bli nå större.
Vi gå tränade lite idag, nu är det inte långt kvar innans kan klarar det själv (tror jag...)
Tänk om jag blir opererad nästa vecka, då ligger jag ju på sjukan iaf i 3veckor till.....
Tänk om han lär sig gå och inte jag är med och ser dom första stegen...=( Usch det får inte inträffa, snälla gud!?
MÅSTE jag ju skaffa fler barn så jag får se deras första steg........(=))

Nu ska jag packa iordning lite, vi drar vid 8tiden imorgon bitti.
MOT UPPSALA, NU SKA JAG BLI FRISK!!!!!!!

Kvällens höjdpunkt; Greys anatomi! (säker helt felstavat)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Å

KLart du ska ha ett helt fotbollslag med ungar...ni måste fylla det dära stora huset ni har :)

2009-12-02 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0