Löööördag

Oh My goooooood Jag uppdaterar.

Idag har det regnat här, ovanligt va?? Det enda som är skönt med regn är att man kan vara inomhus och grejja med gott samvete=)

Jag och Flängis drog till Nisses och stan på shopping tur idag, det SMÄL regna mellan smb och ludvika, såg nästan inte vägen.
Jag förstår nu varför det heter bara "nisses" inte "billiga nisses" längre, allt är ju onödigt dyrt. Skit affär.
En annan affär som jag inte gillar längre är Jysk!
För det första så har dom aldrig något hemma av dom sakerna som dom har erbjudande på, sen är det typ skit dåligt med personal för jämnan,
Hallå en kan inte sköta kassan när det står 20 st på kö! medans den andra packar in varor på lagret! Skit affär!

Daniel var iväg och åkte cross i smb, nån jäkla tidsträning eller vad det nu var. Men som vanligt så ramlade han så någonting gick sönder på cykeln.... jag är inte förvänad:)
Sigge fick vara hos mormor under våra aktiviteter idag, det blev hon glad för.

Imorgon ska vi ha en "var sak har sin plats" dag här hemma=) Det behövs ibland, varken jag eller Daniel är några höjdare på att lägga tillbaka sakerna på rätt plats. Men nu ska det bli ändring på det.



Slänger in en bild ifrån Hover Dammen, där vi var förra sommaren.
Åh vad jag längtar och inte längtar tills vi ska åka till Los Angeles:)

Emma vid hover dammen

Nu ska jag gå ner och svänga i hop nå äta. Sigge har nyss somnat och Daniel tvättar crossen (vilket jag tyckte var onödigt, det regnar ju liksom...)

Hasta la Vista`

Kommentarer
Postat av: FrisörMarcus.

marcus på burken gillar detta.

2009-07-12 @ 00:31:15
URL: http://marcuslounge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0