Måndag

Jaha då var det kväller=)

Jag och Sigge har spenderat dagen hos mamma/mormor :)
Vi tog en promenix fram till berget och kikade in på loppisen vid autoservice.
Jag köpte en tröja till mig(!) Alltså en sån cool folkore inspererad, jag ska fixa en bild men den är i tvättmaskinen nu.

Sen var jag in till kyrkan och bokade dop dag. vart den 5september=)
Så det e bara att börja baka=)
Vi satt å räknade lite och kom fram till att vi ska bjuda 67st!
På autosevice loppisen hittade jag en skit fin gammal gunghäst som jag tänkte köpa till Sigge i doppresent.

Denna vecka har jag satt igång med Nutrillet diet!
jag ar gjort det förrut och jag tycker de funkar bra, så nu jäklans ska dom sista envisa graviditetskilona bort!
(men daniel köpte en Magnum strawberry white till mig nyss.....inte bra emma!!!!)

Nu vrålar tvättmaskinen!

Goooood night!

Kommentarer
Postat av: Marih

Var med på en stegräkningstävling kanske?

kika in hos www.easytolove.blogg.se för mer info..



Kram o kämpa på..de sista kilona verkar vara dom mest envisa...

2009-07-13 @ 22:21:28
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0