Måndag

Gooooood morrron!
Nu är vi vakna:) Pippifågeln Sigge ligger på golvet och briljerar med sin röststyrka......
Han är inte sur, han är bara riktigt bra på att skrika tycker han nog själv.

Natten har varigt riktigt bra, jag vaknade inte förens Daniels klocka ringde vid 0530.
Sigge vaknade oxå då, men inte Daniel! så jag sparka ur han ur sängen.
Jäkla puckhuve, jag har sagt åt han att han inte kan låta alarmet ringa hur länge som helst för Sigge vaknar.
Men men, han sover ju som en stock på morgonen och är en riktig snoze expert.
Men jag lade över Sigge i vår säng så sov vi vidare till ca 0630=)

Idag så ska vi väl inte göra så himla mye, sticker nog ner till morsan sen och steker fläsket lite, jag har tappat min bränna nu när det är sånt skit väder! Inte bra.
Denna vecka och nästa så jobbar Daniel till ca 18 varje dag! Woho säger jag... Men det går nog bra, Som tur var så har ju morsan semester så jag kan få hjälp därifrån om det skulle vara så.

Idag så ska jag ta tummen ur och ringa till kyrkan och fråga lite om dop=)
Får se vad dom säger, hoppas Kyrkan är ledig dom datumen som vi hr tänkt.

Sen ska jag ringa till optikern i stan och beställa tid för nya glasögon! jihoooooooo tänkte unna mig det=)
Tror det blit Direkt optik, där får man ju tre glajjor till priset av ett. det e bra.
Förra gången jag köpte glajjor köpte jag så, på det tredje paret så kan man få ett par solglasögon med styrka och det ville jag ha. Jag sa att jag ville ha dom största bågarna dom hade, men hon som hjälpte mig tyckte inte det så det blev nå mellanting. Dom har jag inte använt om man säger så,   Vänta ska fixa en bild av dom....
Solglajjor 
Inte riktig min stil=) plus att dom glasen inte är special slipade, och efter som jag är nästan blind så är glasen typ skit tjocka så dom är ganska framtunga=)

Nu har Sigges skrik blivit jobbigt så jag ska ta och leka lite med honom.
Skrik

Nu har "allt ska in i käften" perioden börjat=)

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0