Onsdag

Ä NTLIGEN FINT VÄDER!

Ska passa på att ta en promenix under Sigges sovtid, enda nackdelen är att han inte sover så super bra men va fasiken.
Just nu är det riktigt svårt att vara Sigge tilllags, ingenting duger. Eller jo, bara om jag bär på han men det rkar jag inte en hel dag. Kanske är nån typ av utveklingsfas eller så har han ont i tandköttet. Det går väl över.

Ikväll är det äntligen Medium kurs=) har varit uppehåll i tre veckor, tre låååååånga veckor.
Nu är det bara tre gånger kvar sen är man utbildat medium.....=) coolt.
Jag har försökt att träna hemma men det finns lixom inte tid till det, ja brukar försöka på kvällen när jag laggt mej. Men jag somnar innans jag kommit någon stans....hahaha

På måndag drar vi på husvagns semester! tjoho.
Jag e ingen husvagns människa men det ska bli kul att komma iväg ett tag, plus att det är Daniels enda semester vecka(!) Så går det när man är enteprenör, men nu har han fårr nytt jobb på banverket så nästa är får han riktig semester=)
Iaf på semestern ska vi till kolmåsrden och västkusten, Vi äker med två andra familjer, det ska bli så kul.
Hoppas bara på fint väder.

Nu ska jag packa och sätta ihop vagnen och klä på Sigge.
Sooooo long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart e det semester äntligen...ska bli hur skoj som helst...

2009-07-31 @ 21:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0