Söndag

ÄNTLIGEN ÄR JAG HEMMA!

Jag har STÅT i sunnansjö typ hela dagen idag..... Var på auktion.
Mycke grejer och så men jag köpte ingenting, bara korv:)
Anledningen till att vi var där så länge var för Syrran skulle ha nån jäkla sängram, och efter 5h gav jag upp och åkte hem.
Var nyss och hämta mamma och moster som inte orkade mera, synd att det ska ta sån tid. Men dom hade härt att det var massvis med anbud på ramen så det var lönlöst.
Men grädden på tårtan var att syrran inte ens var där!! hon skulle jobba. Aja, tjänster och gentjänster:)

Jag stanade och köpte jordgubbar i Saxdalen=) mumma. Ska ta och rensa dom senare.
Nu är det strax bad dax för Sigge.

Hej hopp, pillesnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0