Tisdag

Tisdag? bara tisda? shit jag trodde det skulle var onsdag eller förhoppningvis torsdag.

Nu har mamman nyss duschat och grejjat lite medans barnet sover, det e hemma-mamma lyx det:)

Okej just n sitter jag i soffan och tvn står på, det e oprah. Det handlar om överviktiga. jag tar det som ett omen att jag ska röra på mig mera. Men man blir anska bekväm när man är hemma hela dagarna, nu ska det bli ändring.
Jag tog en promenix tidigare idag, Sigge fick träna på att sita i sittvagnen. det gick ganska så bra.
__

Han var hur nöjd som  helst, jag där emot trode jag skulle avlida! jag höll ju på att svettas i hjäl!
kan tillägga att min kondis inte är den bästa heller=)

Nyss vakna ögonstenen så snart vankas det välling här.
Jag ser även att molnen bara blit tätare och tätare så jag kanske sa ta in vagnen.......

Chip och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0