Måndag fortfarande....

Okej nu är det nästan klappat och klart=))))))))))

Vi åker (till 99%) till Los Angeles i oktober med mallan och freddan=) Fy farao vad jag längtar! har längtat tillbaka till USA sen vi kom hem ifrån Las Vegas.

Men jag har ett problem! Sigge skall vara hemma med Mamma/mormor, hon skulle ta semester.
Men kan jag lämna bort han i ca 10dagar då? eller är det för tidigt? då är han... vänta..... ca 7månader.......
Aja jag är kluven. jag vill jätte gärna åka, men jag vill inte ta med Sigge. Det blir för jobbigt han +att han inte får ut nå av det. blir bara drygt med dygns omställningen, jag tror los angeles är ca 9h efter.
Vi ska åka på en lång semester dit och gå på disney world när han blir 5-6år iaf...

ja vi får väl se hur det går.
Nu skall jag väcka Sigge MacQuack och ge honom sista målet för dagen, sen väntar sängen.

GOOOOOOOD NATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0