Söööndag

Hoppla.

Idag har jag och Daniel (mesta daniel) satt i hopp bokhyllorna som vi köpte igår=) blev kanon.
Vi var nämnligen till IKEA igår en svabb sväng, Vi skulle äntligen köpa bokhyllorna och även matstol till Sigge.
Sen blev det som vanligt en massa annat skit oxå!

Sigge fick vara hos sin farmor och farfar2 igår. vi hämtade han vid 19tiden då hde han badat och var iklädd pjamas. Perfekt tänkte vi då är det bara att åka hem och stoppa han i säng. Men icke!
Han vaknade till så bra när jag lyfte över han i sängen och sen skulle han tydligen vara vaken till nästan 22!!!!!!!!! Mestadels skrikande! ÅH inte bra för hans rutiner, men det ordnade upp sig.
Men han sov bra under natten iaf.

Om ni inte visste det så följer vi strikta rutiner alá Gina Ford modellen. Funkar skit bra.

Vi började när han var ca 6veckor då hade vi redan tröttnat på att vara vakna 2-3timmar i streck varje natt. Han var ganska skrikig före men nu när rutinera sitter har han blivit mycket bättre. Han somnar, vaknar och äter som en klocka nu.
Han sover tillochmed hela nätterna, hur skönt som helst.
Så den boken rekomenderar jag starkt, fast den finns bara på engelska än så länge.
Boken


Nu ska jag ta en vända med damsugaren.

Ciao´


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja nu sover hon gått o jag ligger i sängen o tänker oxå sova.var en helt underbar kväll o inte speciellt mkt gnäll.nyfiken på Gina Ford.kan du förklara lite mer vad de går ut på?

Idag har lillan bajsat ordentligt,hela 4ggr.så inge fel på de,märks ju på hennes humör idag oxå.



Nej nu ska vi sussa.Natti Natti

2009-06-07 @ 22:34:00
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0