Torsdag

Åh va dålig jag är på att uppdatera.
Nu tar jag mig tid iaf, Sigge roar sig själv ett tag i sitt babyym.

Jaha vad har hänt under dom senaste veckorna da? kan inte komma på något spec.
Igår var jag och morsan på medium kursen igan, tredje gången för oss.
Vi fick försöka prata med våra guider och spå/bli spåda i ängla kort, kul och spänande tycker jag.

Idag ska vi till BVC och ta första sprutan med Sigge, jag är lite nervös faktiskt..... Som tur va så kunde Daniel komma hem till dess så han följer med. Bra att jag får lite hjälp Sige om han blir grinig.

Usch nu börjar det bli ganska tråkigt att vara mamma ledig. Jag tycker att jag bara sitter hemma hela dagarna.
Fast jag försöker ta mig ut och  promenera eller om det är dåligt väder åker vi en tur med bilen.
Men jag har inte riktigt någon jag kan umgår med! alla jobbar. Och det är väl jätte bra att alla har jobb inge illa om det.
Jag känner inte direkt någon annan nybliven morsa, jag måste ta upp kontakten med nån gammal skolkamrat som är mamma ledig. 
Jag tror jag måste umgås med någon annars kommer jag bli galen och inte vilja vara ledig nå mera.
Så kom ihåg mig om ni har tråkigt nån dag, för det har säker jag med.

Jag frågade änglakorten igår om hur Sigge kommer vara när han blir stor, dom visade att han kommer bli musikalisk, snäll och geneös, Det lät bra, hoppas han blir rock stjärna och försörjer sin gammla mamma=)

Nu ska vi gå upp och fixa iordning oss lite.

Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Marih

Tusen tack för tipset-Än så länge kör vi bara med Sempers magdroppar men verkar inte hjälpa mot luften i hennes mage :( Får gå in på Apoteket i mon o testa Minifom också..är ju tydligen ingen fara att ge dom båda två så värt att testa..Tusen tack åter igen för tipset!

2009-06-07 @ 15:32:37
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Pratade med 1177 (sjukvårdsupplysningen) tidigare idag och dom sa att jag skulle testa minifom också och så skulle jag gå tillbaka till NAN1.



Håller tummarna för att det ska fungera bra!

2009-06-07 @ 19:11:00
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0