Fredag

Nu har daniel nyss åkt till joppet. Jag sitter och glor på Berg flyttar in, det är bra tycker jag.
Men Niklas Strömstedt ger jag blanka faan i! =)

I morgon skall jag väcka Daniel tidigt så vi kan åka in till stan och kolla lite på gammelgården och hammarbacken.
Mitt största intresse, näst efter virkning, är LOPPIS och Auktioner. Jag älskar gamla grejer. Inte just nå specielt värdefulla samlar gejer utan gamla grejer i allmänhet. Helst skall dom var väl använda och ha lite "personlighet".
Just nu är ja på jakt efter saker att hänga på väggarna, jag har inte hunnit hänga upp så mycket här hemma än.
Och så söker jag så klart grejer till Sigges rum.

Något som jag drömmer om att hitta på loppis/auktion är nog en fin kristall krona till matsalen, en stor matta till vardagsrummet eller matsalen, en fin halv hög byrå till Sigges rum och en fin gammal sängram till mig och Daniel.

Aja nu ska jag dega en stund till på soffan innans jag skall väcka Sigge och ge han mat sen väntar sängen.


God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de är faktiskt super kul med gamla möbler.. :)

Kul och göra om precis som man vill ha dom.

2009-05-16 @ 21:20:26
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0