Nu börjas det=)

Hej hej hej.

Nu hade jag tänkt att starta en blogg, vi får väl se hur det går med tanke på att jag aldrig kunnat skriva dagbok regelbundet när jag var liten=) Men jag ska ge det ett tappert försök, det kanske inte ens kommer vara någon som läser.

Men jag vet inte riktigt vad jag skall skriva om, jag skulle vilja skriva om renoveringen av huset men den står still för tillfället. Det enda som skall göras är att fixa uppfaren och byta vindskivor och alla vita plankor på huset. Nå mer har vi inte tid/råd med just nu.
Om det är någon som inte vet så bor vi i ett stort gult gammalt hus brevid disponent parken i grängesberg.

Okej jag skriver väl om min dag ist.

Idag så har min son Sigge varit ganska grinig hela dagen, jag hatar såna dagar! men det går nog förhoppnings vis över nu efter middgsluren.
Daniel ligger och sover nu oxå, han jobbar natt. Då är det extra drygt när Sigge är grinig, för jag vill ju inte väcka Daniel i onödan men vaknar han så vaknar han.

Idag stack Mamma, syrran och morbror till Gbg för att springa/gå göteborgsvarvet. Hoppas det går bra för dom. Nästa år skall jag tametusan vara med. I år har jag inte riktigt haft tid att träna, jag har varit lite gravid och fött barn och grejer, men nästa år då jäklar.

Ikväll står tacos på matlistan, så vi skall mysa lite tills Daniel åker till jobbet, jajemen han jobbar en natt till.... typiskt!
men men tacos är ju gott i allafall.

Nu skall jag gå upp och väcka sömntutorna.
Hoppas det första blogg inlägget smakar=)

Tusen tack till Emelie som fixat till min blogg så superfint!

Soo long-----Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0