Onsdag.

Jaha det blev lite glest på uppdateringar nu=)
Har varit så mycket dom sista dagarna, jag tycker dygnen är för korta. Jag går upp sen rullar det på och sen sitter jag där i soffan och klockan är 2300 på kvällen jag förstår inte var dagarna tar vägen.

På min Loppis runda i lördags hittade jag inte just någonting kul, bara en ljusstake. men det var skoj endå.
Igår var jag och hälsade på på jobbet, det var jättekul att träffa alla igen. Gubbarna sa att jag måste skynda mig tillbaka, jag kunde tillochmed få ha med Sigge på jobbet om jag börjar nästa vecka...=))
Men jag siktar på att börja jobba i början av nästa år, kanske tom i vinter. Då kanske Daniel kan vara pappaledig om arbetet tillåter.

Och idag har vi varit på baby massagen, näst sista gången. Jag tycker det är ganska mysigt att massera Sigge. Och än så länge tycker han oxå det, om nån månad kommer nog allt annat utom att ligga still vara intressantare för honom.
Senare i dag ska det komma nån jäkla försåljare för försäkringar hit och tjåla.... typiskt jag som inte har nog att göra.
Ikväll ska jag, morsan och hennes kompis på nån "medium" kurs i Ludvika. Det ska bli intressant.
Sen ska jag och Sigge sova hos mamma för att se hur det går om mamma/mormor lägger honom och är där när han vaknar osv. ifa vi behöver barnvakt någon kväll/natt.

Det var vägning och mätning av Sigge idag oxå.
11veckor
Vikt:      6200g
Längd: 62cm
han växer så det knakar.

<nej ni ska jag packa lit för övernattningen.
----Emmmmmammammma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0