Arg!

Åh fy fan, jag blir sä jäkla arg!
Imorse kom läkaren och sa att han bara skulle ringa uppsala och höra hur dom tyckte vi skulle gå vidare med operation eller cellgift.
Sen skulle han komma tillbaka.
Nu har han nyss varit här, kl 1640!
Det enda han kunde säga var att dom i uppsala skulle ha ett möte om mig imorgon, så skulle dom ringa han i morgon vid 1630.
Nu får vi vänta en dagjävel till! jag tycker det är det enda jag gör, väntar.
När fan ska dom ta tummen ur arslet och göra någonting?

Jag vet att dom måste diskutera med varenda expert så det blir den bästa möjliga behandlingen, men jag orkar inte vänta mera.
Cancer växer väl för varje dag, och sprider sig kanske till tarmen, levern, och med min jävla tur hjärnan!
jag blir snart deprimerad bara av att vänta.

NU VILL JAG INTE VÄNTA LÄNGRE!

e
"hjärncancercell"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0