hem hem hem

Nu ligger jag här och har otroligt ont i axeln....
Igår natt så bad jag om en värktablett, och visst jag skulle få panodil. Men i stolpiller form!
Sköterskan var snäll och frågade om hon skulle hjälpa mig...
Men än är jag inte så labil så jag fixade biffen själv=)

På tisdag ska jag förhoppningsvis åka hem!
Det ska fixas lite med cykelverkstan i grängesberg först (Vårdcentralen)
Dom är väl säkert helt okapabla till att hjälpa mig, det skulle inte förvåna ett dugg.
Det dom ska hjälp mig med iaf är dropp, jag behöver vätaska och näringsdropp varenda dag eftersom jag inte kan käka något.

Idag ska jag väl ligga i sängen och glo på tv, kanske slår på stort och löser lite korsord oxå=)
Får se när Daniel åker hem, han har sovit här i natt. Jag tror inte det kommer nå annat besök iaf.
ÅH Idag är det ju julskyltning! Det ville ju jag gå på med Sigge....
Åh va gott med knäckäpplen... Såna kan inte vara så svåra att göra själv?!
Hoppas det spöregnar heladagen så behöver jag inte hänga läpp får att jag missar det.
Plus att det är väl första advent idag? Jäkla skit cancer!
Jag vill vara hemma, äta grötfrukost och bråka med Daniel om vem som ska tända första ljuset.

Nu ska jag gå och väga mig.

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0