Baka!

Va fan var det för fel på blogg.se igår egentligen? gick hur segt som helst! orkade inte ens göra ett försök till att uppdatera.

Fy fara, såg nu på nyheterna att 3spädbarn dött på ett sjukhus i typ västerås(? tror ja att det var).
Var nå nytt resistent virus grejs, fy fan va hemskt. Idag är mitt hjärta hos deras familjer.

Today ska vi baka bullar ist för igår, jag orkade inte för jästen var slut och så var vi vungna att åka till ludvika och beställa tårtor.
Men jag gjorde iaf enn kakdeg igår, den lär väl inte baka ut sig själv förstår jag.....

Fasiken vad jag saknar jobbet, ja ska ta mitt pick och pack å hälsa på nån dag. Ska ha ett möte med chifen, hade tänkt att jobba januari februari för då kan nog daniel vara pappa ledig.
ÅH vad jag längtar! haha när man väl var på bryggeriet så ville man bara vara hemma men nu villa jag inget hellre än att jobba.
Thank you god för att jag han få fast jobb innans jag vart gravid, och fick körkort. De var mina krav på mig själv innans jag fick barn.

Usch nu är det en månad kvar tills vi åker...=( Jag längtar jätte mycket efter att få komma på semester, men absolut inte att åka ifrån Sigge....
Jag sitter varje dag och glor på den HÄR turist sidan =)
Vi ska iaf gå på universal studios och så klart åka en star tour, hoppas beckhams är hemma... haha.
Sen ska vi åka till San diego tror jag det var, och kanske en tur till Las Vegas om tid finnes.....
GHAAAAA vad jag längtar bort!

Nu ska jag väcka Sigge.

sf
Jag och George sist vi var i Vegas.
(ursäka dom hemska foppatofflorna!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snyggt kort (",)

Ja dom har ju blivit jättestora=)

Samuel sitter och tar sig framåt=)

åh stackarn, är han gnällig nu när tänderna är påväg?

Samuel fick feber när hans tänder kom=(

Ja vi har iaf skrivit upp oss och dom sa att vi kom in men vi har inte fått nå tid om när de ska börja=/

kram

2009-09-01 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0