GHAAAA

Ännu en för jävlig natt rent ut sagt!
Vad ska vi gör med Sigge? han vaknar jämt vid 3tiden och somnar aldrig riktigt om.
Jag trugar med nappen och till slut lägger jag han bervid oss......
Vi har ju kört med 5minuters metoden och jag trodde det skulle bli bättre då, även på natten.
Kvällarna är väl helt okej, jag förväntar mig inte att han ska somna på en gång jag lägger han i sängen. Han knölar ett tag sen somnar han vid 19.15 typ. Sen väcker vi han vid 2230 och ger han mat och byter blöja sen somnar han igen, sen vaknar han alltid vig 3tiden!
Sover han för mycket på dagen kanske?
han sover typ 3-3,5 timmar uppdelat på tre ggr varje dag, är det för mycket?
jag brukar hålla mig i sängen till 7varje morgon så han iaf är kvar i sängen mellan 19-07.
Jag ska väl köra 5minuters metoden på natten oxå vet jag....... jag får väl skylla mig själv.
Så inatt då jäklar! nu ska jag hålla 5min metoden.

Hur har ni gjort med era barn när dom ska sova??

Jag fattar inte, han har sovit hur bra som helst på nätterna till ca 1.5månad sen.
Nu på sistonde har vi trot att tänderna är på väg, men dom kommer ju aldrig. Fast det kan väl krångla länge.

aja slut klagat på sömnproblemen.
Nu tar jag en powernap på soffan=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej,

vi lägger Samuel mellan 8-9 på kvällen sen sover han tills klockan blir typ 1 och då äter han lite och sen sover han till en 7 på morgonen och då vill han äta igen men sen brukar han oftast somna om och då kan de hända att han ligger kvar till klockan 9 och ibland längre. Sen sover han middag vid 11-12 tiden. Sen är det full rulle fram till en 5 på eftermiddagen då han sover ca 1 timme.

Han krånglade lite innan tänderna kom, han ville inte sova och han knölade och gnällde ganska så mkt. Här är det bara en sak som gäller: Tålamod=)

2009-09-10 @ 22:21:35
Postat av: Zandra

Hej! Kul att du gilar min blogg!

Jag klassar mej själv som glam/sleaze rockare. Det vill säga 80talsrock och lite moderna inslag, men självklart får du kopiera mej lite om du känner för det! Ha en grym punkkväll!



Måste tillägga att din son är urgullig!



// Zaandra

2009-09-11 @ 20:41:45
URL: http://itsrocknrollbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0