OMGCH

Hello.
Sitter, eller nsrare ligger här på soffan och väntar på att klockan ska bli 22.22 så jag kan gå upp och ge Siggis mat och natta mig själv.
Och som vanligt bara skit på tv...... Enda höjdpunkten idag var väl Idol. Jag hoppas Nils går vidare till finalen=)

Usch idag är det tio dagar kvar tills vi åker......

Ja just ja, PUNKFESTEN!
Vilken succe, hur skit kul som helst.
Tack Familjen Andersson för årets fest.
Korten är på mobilen och minneskortshållaren ligger uppe och jag är LAT, så dom kommer en annan dag.
Alla var iaf skit snygga, så jäkla kul när alla hade spökat ut sig.
Hoppas det blir maskerad på juldagen oxå. -Om ni behöver nån hjälp tjejer så är jag gärna med i festkomitéen! jag har tonvis med ideer!

Annars är allt okej här på solhem, Daniel jobbar natt så han ser vi inte av så mycket, Sigge hårdtränar krypning och jag, ja vad gör jag då, jo jag håller efter dom andra typ. thats what Im here for.

Vänta, jg kom på tt jag kan kopiera korten från fejjan.
Här kommer några Punkkort!
(lånade två från fia)


Jag och Daniel.

 
 
 



Det var allt från mig idag.
Soooov goooooottt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0