Snart

Nu är det bara ett par dagar kvar.
På torsdag lämnar vi Siggen hos mamma/mormor sen på natten far vi till arlanda.
07.25 går planet mot Los Angeles!!!!!

Det är med blandade känslor resdagen närmar sig. Mycket spökar i huvudet, -tänk om vi störtar vem ska ta hand om Sigge? - Kommer Sigge känna igen oss när vi kommer hem? - Kommer Sigge sakna oss?
Och en massa annat trams..... men men.
Jag tycker iaf inte att jag är nå sämre mamma för att vi lämnar bort honom i elvadagar för att åka på egen semester, han har inget behov av att åka med han får det mycket bättre hemma med mor och far föräldrarna.
Vi måste ta hand o varandra lite oxå.

Men jag kommer nog fälla ett par miljoner tårar av saknad!

Nu ska jag se på Hollywood fruar, I love Anna Anka!



Idag har Sigge lärt sig säga Mamma. eller -mamamama! (tror jag=))


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas ni får det trevligt, slappa å ta´t lugnt...

2009-09-29 @ 11:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0