Ännu en aldeles för lång dag har passerat....

img_0037 (MMS)

Ännu en aldeles för lång dag har passerat. Var upp till Falun och fick en ny picline, vilket tog tre och en halv timme typ! Efteråt verkade allt okej och vi for hemåt, då ringer röntgen människorna när vi är i Falun och säger att en av röntgen  bilder bidde fel så jag behöver ta om den, dom tyckte jag skulle komma på direkten men det orkade jag verkligen inte. Då hade jag varit hemma långt efter att Daniel skulle till jobbet och jag tror inte Sigge är redo för att vara hemma själv riktigt än. Så jag ska dit imorgon igen! Men då samåker jag med mum och broder. Sen tänker jag inte åka till Falun på flera månader! Nu ska jag passa på att sova, hörs imogon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0