Detta har dom ritat på mig idag, ganska on...

img_0236 (MMS)

Detta har dom ritat på mig idag, ganska onödigt att åka till Uppsala idag för det. Tycker dom kunde gjort det innans strålningen på måndag ist. Och inte nog med den onödiga vändan, färgen från tusch pennan har färgat av sig på mitt vita linne! Hoppas för Guds skull att det förvunnet i tvätten:)  Imorgon kommer det en drös med husvagnar hit. Vi ska ha sista april camping hemma här på gården med två andra familjer. Det blir himmlans skoj. Blir både brasa och god grillmat, toppen. Nu ska jag återgå till tvn, vi tittar på Daniels idol. Morberg!  Go'natt


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja jag förstår att det måste vara helt annolunda när man väl sitter i situationen.

Man är verkligen fööör duktig på att ta livet förgivet och tanken att "det händer aldrig mig/oss".. För man vet faktiskt inte.



Djupa tankar när man väl sätter sig och funderar på livet!



Ha en trevlig helg!!!!!!

2010-04-29 @ 21:53:07
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Therese

Kom in på din sida på nå vänsters vis =) Misstänker att du kommer härifrån krokarna eftersom du åker till falun. Är imponerad av att se en så ung mamma som har cancer o verkar vara så positiv till allt. Är så impad av sådana personer. Lycka till med allt!! // Therese

2010-04-30 @ 08:30:38
URL: http://therese83.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0