efterlängtat inlägg....

Hej hej hallå där bloggishen....

Nu har jag varit vääääldigt frånvarande kan man säga.
Men till mitt försvar har jag påskhelgen och dess innehåll.

Statusen efter torsdagens cellgift är helt okej, jag mår bra. Enda som är drygt är att jag får magknip titt som tätt. Det gör ont så man blir kallsvettig och tror att man behöver uppsöka närmaste toalett fort som attan. Men det går väl över snart.
Nu har jag Fixat allt med min uppsala vistelse iaf.
Den 12/4 ska jag dit på läkar undersökning och röntgen, vilket innebär en timmes pimplande av äcklig kontrastvätska......
Den 29/4 ska jag dit och få lite tabletter och göra en simulering inför strålbehandlingen. Då ställer dom typ in maskinerna efter mig och gör kanske en form av min mage eller nå. Jag vet faktiskt inte.
Och den 3/5 drar det igång, Hotellet är bokat. En bra grej är väl att det kostar mig 80kr/dygn att bo på hotellet med frukost, lunch och middag. TACK STATEN!
Så en jäkla massa flängande fram och tillbaka till Uppsala altså.
Sen ska jag vara där typ 6veckor, så har ni vägarna förbi, slå en pling!

Just nu funderar jag på om jag ska ta mig mod och snagga av mig håret!? Ska jag? vad tycker ni?
Jag får ju fulla borsten med hår varenda gång och fullt med hår i handen vid tvätt och "styling".
Just nu kanske jag har en tredjedel kvar av håret, men det har fallit av jämt, så det finns inga kala fläckar men nu börjar jag se tunnhårig ut.
Jag tror jag rakar av det i möra, va fan det är ju bara hår....


Idag var det tredje dagen på Sigges inskolning, det går superbra. Han tycker det är väldans skoj att kika på alla andra barn och suga på alla leksaker.

Ojoj måste pysa.
hare!

Kommentarer
Postat av: s

vad glädjande att du mår bra. trist bara med dessa magknips attacker. Låter som du får ett tufft schema i uppsala.. Tacka inte bara änglarna runt dig.. glöm inte kvinnan som är stadigt bakom dig.. det känns som att hon precis vet vad du går i genom och vill stötta dig i varje steg. Hon månar mycket om dig och säger att allt kommer att gå bra. Känns som att hon är en släkting från din pappas sida.. kan det vara någon du känner igen? Jag bara måste skriva för varje gång jag går in på din sida så gör sig kvinnan till känna.. hon skickar många kramar till dig

2010-04-07 @ 20:27:35
Postat av: sabina

Lycka till i uppsala!! vi ska dit den 13/4 nu med Olivia! Kramar

2010-04-07 @ 20:43:10
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: Emma

S: jag har hört förut att jag har en kvinna med mig från just min fars sida:) hon är mörkhårig och hjälper mig mycket. Kul att du känner henne. Kramm

2010-04-07 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0