Glad påsk...

3d60ecb8e65836c4dfdf847642360422.png

Kolla varifrån!

Glad påsk på er!  Har påsken gått bra? Här har det gått fint, hade påskmiddag här igår med halva släkta', trevligt trevligt.
-
Jag mår toppen, nästan som vanligt faktiskt. Tack änglarna!
-
Idag har vi inte riktigt några planer än, nu mår jag ju bra. Som jag önskade, så jag kan skaka ruuumpa på stopet. Men just nu känns det som jag hellre sitter hemma och proppar i mig massa onödigt ist. Där ser ni, ber man bara om vad man vill ha så fixar änglarna det;) 

Nu väntar vi på familjen Andersson, sen väntar äventyr på förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: Jenny Alexandersen

Kom in på din blogg av en slump. Du vet inte vem jag är men jag skickar mina allra bästa tankar till dig och hoppas att du snart mår bättre! Söt liten kille du har :)

2010-04-07 @ 10:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0