Hejsvejs i lingonskogen. Vi lever här, har...

img_0206 (MMS)

Hejsvejs i lingonskogen. Vi lever här, har haft fullt upp. Igår var det 18 årskalas för min kusse, sen tog vi vårt pick och pack å åkte till sälgringen för grillning och husvagnssövning. Det var riktigt trevligt, god mat och så vann jag ett parti plump iaf!  Idag står inget spec på schemat utom en tidig kväll. Imorgon jobbar Daniel dagtid och Sigge ska börja dagis 0630! Tänkte att vi skulle träna en vecka på tidiga mornar när vi är två päron hemma. Så Daniel får in lite rutin till veckan efter då jag är i Uppsala. - Denna veckan är ganska innehålls lös, ska till Uppsala på torsdag för simulering inför strålningen. Det är det enda hoppas jag är det enda. Jag vill bara vara hemma och njuta av att vara just hemma, och må bra. Men jag ska ju må bra i Uppsala oxå, det har jag bestämt! Sen måste jag ju packa.  -     Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0