Innans jag fick barn så lovade jag att bar...

img_0193 (MMS)

Innans jag fick barn så lovade jag att barnets leksaker BARA skulle vara på barnets rum.... Så här gick det med de:)    Allt står bra till här iallafall, det funkar super på dagis för Sigge. Jag mår toppen och Daniel jobbar och sliter hela nätterna. Imorgon ska jag sätta i en ny pic-line, flängis hänger på som stöd även denna gång. Idag hade jag min fina ljusa peruk nästan hela dagen, jag tror ingen såg att det var en peruk:) toppen! Den enda som är lite jobbigt är när man får håret i munnen, det är ju lixom någon annans hår ursprugligen!  Nu ska jag se på tv4+ en ny serie om en kvinna som kämpar mot cancer.  Kolla ni med, bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0