inte ett dugg tacksam...

.. kom på att jag skulle bli tacksammare och uppskatta dom små sakerna mer. Men det får fan vänta ett tag till.
Finns fasiken inte ett endaste dugg att vara tacksam för tillfället.
Jag har en unge som sover varken på dagarna eller nätterna, vilket gör mig galen! Jag vill sova några timmar under natten iaf. Utan att någon skriker, sparkar mig i ryggen, river mig i håret eller slår mig i ansiktet!
Jag går sönder snart! Flera gånger per dag frågar jag Daniel vad det är för "fel" på vårt barn? Varför vill han inte sova? Daniel är alltid lung och säger att det ordnar sig, det är väl fan klart att han är lungn det är väl inte han ungen sparkar och slår om nätterna!?
Jag blir GALEN!
Det absolut värsta är att det är vårt eget fel att han sover dåligt, vi har helt enkelt gjort fel från början. Pillat på han för mycket vil läggdax, gett han nappen miljontals gånger och låtit han snällt sova mellan oss om han absolut inte kunnat somna om i sin egen säng.
Men hur fan ska man kunna veta vad man ska göra när man aldrig har haft barn förut? Varför berättar dom inte sånna grejjer på den där jävla föräldra gruppen? I D I O T E R!
(jag älskar mitt barn men sömnbrist kan göra vem som helst galen, så anmäl mig inte till soc!)

Toppen på hela denna bakelse är väl att jag är bankrutt! finns inte ett endaste öre kvar, tills den 25! Fy fan för allt!
Dödligt sjuk och pank, skit skit skit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0