Tisdag...

...är det idag, fem dagar kvar tills jag sticker till Uppsala.
Idag ska jag till vårdcentralen för sköljning av picclinen, helst kan hon få ta bort den ist. Det gör så jäklants ont aldeles ovanför insticks stället och det är lite svullet, måste vara nå fel. Jag kan inte skriva på tangentborden ordentligt för att det gör ont i armen, så ha överseende med felskrivningar.

Tänkte på en sak, jag, och säker ni oxå, läser en hel massa bloggar. Både folk här i hemtrakternas och utomläns. Och jag kan erkänna jag är inte världsbäst på att kommentera andras bloggar, jag har alldtid så bråttom att läsa igenom och gå vidare till nästa.
Och nu till saken, ser jag nån, vars blogg jag läser så blir det nästan som en reflex att hälsa på personen ifråga. Men alltid i sista sekund hejdar jag mig. Blir det samma för er?
Jag menar bloggaren som man kanske möter på stan har antagligen inte en jäklans aning om vem man själv är så det kanske blir pinsamt om man hejar.
Men om ni ser mig smyga nånstans, möter mig på ica eller på stan så tillåter jag er att heja hur mycket ni vill!
Jag gillar att heja på personer, när jag promenerar här i byn så hejar jag oftast på varendaste människa jag möter. Jag tycker det är trevligt.

Nu ska jag fortsätta att torka håret!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hehee.. jag e oxå en riktig "hejare", hejar på alla.. =0)

2010-04-27 @ 11:37:30
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0