Torsdag

heloj, veckan är snart slut! helt otroligt va fort det går!
Nästa vecka ska Sigge vara på Dagis själv hela veckan och Daniel ska börja jobba! Jag ska vara hemma och måla listerna i Siggens rum. Och vila så klart.....

Jo min Uppsala vistelse var det ja.
Den tredje maj sätter strålningen igång, dom har även kommit fram till att jag ska få cellgift en gång i veckan under strålningstiden. Toppen! Men det ska nog gå bra.
Det enda jag är orolig för är hur jag kommer må av strålningen. Eftersom dom kommer stråla mot min magsäck så var det troligt att jag skull bli illamående och ha svårt att få i mig mat. Vilket inte får hända för jag får absolut inte tappa mer vikt då kan strålningen gå fel. Och så behöver jag all näring jag kan få för att återhämta mig efter strålning och cellgift.
Om fallet blir sådant att jag får svårt att äta så skulle jag få endra en "knapp" på magen eller sond ner genom näsan(!) genomnäsangrejen går jag inte med på, kommer ni i håg vad som hände sist dom försökte sond mata mig? Jag kräktes upp slangfan. Så NO till sondmatning, hellre knapp på maggen.

Vad tyckte ni om min nya frissa da?
Det känns väldigt konstigt kan jag meddela, när jag ska klia mig i huvudet fins det lixom inge hår ivägen... Och idag när det regnade ute var det ganska oskönt när regndropparna, bokstavligt talat, smattrade mot skallen!
Jag vet att det växer ut igen och jag har varit ganska okej med att tappa håret, men jag är endå tjej. Jag vill ha lång hår. Jag gillade mitt hår, håret är nästan det viktigaste man har som kvinna. Nu kanske jag inte alltid såg så jävla bra ut i håret men jag älskade mitt stackars hår.
Men jag ska rocka skiten ur denna rakade skalle oxå!

sdfgdfg df sd fdgdg

Im like a celeb!

Nu över till vidare kvällsrutiner!

Kommentarer
Postat av: sara

heja kusin.. du är modig du! ser fräckt ut tycker jag! ;) om du vill kan jag komma och besöka dig nere i uppsala någon gång kanske, har ju inte så långt dit jag och nu är jag ju arbetslös igen! familjen hälsar! :D

2010-04-15 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0