bättre

Hej.
Jag ska lugna er läsare, mest farmor.
Jag mår mycket mycket bättre idag.
Natten har varigt bra, ingen kräka. Jag åt lite mindre igår kväll och det verkade funka.
Smärtan mellan revbenen har avtagit lite grann.


I eftermiddag ska jag och Sigge åka ner till morsan och co. Vi ska spendera helgen där.
Daniel ska pröva lyckan som kräftfiskare hela helgen. Så ist för att sitta här hemma själva så åker vi dit och blir lite ompysslade.


Sigge fick ett getingstick i tummen igår föresten!
Han hade inte varigt så ledsen sa dom på dagis, och han verkade inte lida av det under eftermiddag/kvällen igår. och det var knappt svulle imorse.
Stackarn....=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0