bidde inge'

Jag sitter hemma i sovkläder framför datorn. Om en halvtimme skulle jag ha infunnit mig på onkolog avdelningen på våning 5 i falu lasarett.
Meen dom ringde igår och sa att proverna inte var tillräckligt bra än. Fortfarande låga nekrofiler(!) eller vad de nu heter....
ja det var väl inte hela världen, jag är väldigt tacksam över att dom hann ringa igår eftermiddag så jag och morsan inte behövt kuska upp dit i onödan.

Så idag har jag inga andra planer tror jag. Eller jag ska försöka åka in till stan och hämta ett gäng afischer som jag ska sätta upp lite här och var. Jag ska hjälpa min vän och deras dansklubb med afirschering (otroliga stavnings skills...)
Eller så gör jag ingenting, det visar sig.

kanske ska hoppa in i duschen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0