Brrrrrr.... Jag fryser ihjäl snart! Täcke,...

img_0611 (MMS)

Brrrrrr.... Jag fryser ihjäl snart! Täcke, filt och lakan men kallt endå. Hoppas det inte är nån feber som spökar.  Jag ligger isolerad på infektionskliniken. Jag har fått en dos atibiotika och dropp för jag hade lågt blodtryck. Anledningen till att jag är här är att mina vita blodkroppar sjunkigt ännu mer. Så jag är väldigt infektionskänslig. Annars mår jag toppen. Jag är ganska inställd på att SISTA cyton på måndag bli uppskjuten. Men det gör inget, det är ju bara en kvar:) en vecka mer eller mindre gör inte mig något. Det är bättre att mitt blodvärde är bra för då bli jag inte lika dålig av behandlingen.       Men fy fasiken vad trökigt det är här. Instäng på 6 kvm med en bok och en Allers.... Imorgon ska jag be min faster som bor här i Falun att komma hit med godis och lite tidskrifter:)  nu ska jag återgå till att vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0