hemma

Jag är trött som attan.
Igår gjorde jag verkligen ingenting, tror inte det blir så mycket mer idag heller.
Då fick jag ändå blod i tisdags, jag trodde jag skulle bli piggare av det!?

Jag har ont innuti kroppen än. under revbenen och mitt i mellan dom. det gör super ont när man trycker.
Jag sa det till doktorn i måndags, han sa att jag skulle ta omeprazol så det har jag gjort i några dagar. Men det har inte blivit bättre.
Och inatt vaknade jag av att det kom upp kräks bak i munnen. Precis som det var innans jag fick reda på att jag hade cancer.
Blir jag orolig? JJAAAAAA!
Men jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag ringa onken och berätta det för dom? eller åka till vårdcentralen och kräva en röntgen? eller vänta tills på tisdag då jag ska till onkologen för sista cytostatikan?
fan fan fan!
Hoppas kräkset kom bara för att jag åt ganska mycket igår........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0